zondag 1 februari 2009

Tussendoortje

Lage wolkenbasis, veel wind en regen zijn niet echt onze vriendjes. Later, wanneer je op een Boeing 737 vliegt; en dat is wel heel wat anders dan een TB 200, maakt dat eigenlijk niet zo veel meer uit. Het weer moet verschrikkelijk slecht zijn, wil je dan de vlucht cancellen.

Van de week stond een diverteer vlucht ingepland van 01.30 uur lang, die eigenlijk beter kon. Maar dat komt ook wel goed.

Donderdag hadden we op school een vergadering waar zaken over de studenten werden besproken. En hier kregen we o.a. te horen dat de school druk bezig was om mensen zo snel mogelijk op een goede manier de cursus te laten afmaken, met als doel de vertraging te beperken. ‘s Avonds zijn we naar een borrel geweest waar ook instructeurs aanwezig waren, en die waren net zo hard bezig als wij, haha!

Vanaf het moment dat ik uit Nederland ben terug gekomen, was dit mijn eerste vrije weekend, waardoor ik besloot die donderdag avond goed te benutten, als jullie snappen wat ik bedoel.

Zaterdag werd ik gevraagd door de nieuwe klas of ik mee wilde gaan karten, iets wat ik al een tijdje niet meer gedaan had, dus het leek me wel een goed plan. 200cc en met 15 mensen van de NLS, maakte het wel heel erg vet.

Ik sta voor morgen weer op het rooster, we zullen zien of het nog wel door gaat.

Laterz…

Geen opmerkingen: