zondag 15 februari 2009

--------------------------------------------------------------------------

Nu het weer goed is, wordt er flink gevlogen, en ik dus ook.

Gisteren heb ik mijn laatste solo vlucht gehad voordat ik mijn 70 hrs check krijg. Dat betekent dat ik erg dicht bij mijn allereerste streep kom! Een balk op mijn schouders, yiha! Een van de dingen waar ik al heel lang op wacht.

De afgelopen vluchten zijn alleen maar diverteer vluchten geweest ( navigeren ) en maandag sta ik ingeroosterd voor anderhalf uur “ dual “, waar ik allerlei manoeuvres ga oefenen.

En ik heb ook nog een extra nieuwtje en dat is dat de school een extra TB-20 heeft gekocht met maar 500 uren! Dit om de vertraging te beperken.

Later.

1 opmerking:

Anoniem zei

almost one stripe... en een colega van mij kijkt ook op jou hives een echte vliegtuig fan en ik ben jou fan maar dat ben ik al bijna 22 jaar.
gr p