zaterdag 7 februari 2009






Hola España!

Jazekerrrrrr!
Vandaag was het weer prima; wolken zaten lekker hoog, het zicht was goed, en de wind was niet te sterk.
Vandaag had ik het vliegtuig me registratie CS-DEI en mijn callsign was het Diana630.
Een diversion flight gepland die naar het zuidoosten ging.

Het meest oostelijk punt was Barrancos, een stadje dat tegen de Spaanse grens ligt.
Zo dichtbij dat de verkeersleiding me liet weten dat ik op het punt stond om Spanje in te vliegen. Leuk.
Ik was bijna Spaans gaan lullen met die luien, maar heelaas het blijft toch allemaal in het Engels.

Morgen heb ik First flight, en de kans op mist is aanzienlijk, maar ja we hopen op de best.

En zo zag het eruit vandaag. De foto's waren wel laat in de middag gemaakt.





1 opmerking:

Anoniem zei

habla espanol
gr p