dinsdag 3 februari 2009

15 min de lucht in geweest.


Maandag stond ik op het rooster zoals ik eerder heb verteld. Het weer was prima, behalve de wolkenbasis, die zat op 1400 ft hoogte wat dus onvoldoende is.
45 min later ging ik naar de instructeur om te vragen wat zijn plan was en verbazingwekkend wilde hij de lucht in.
Tijdens de walk around zagen de wolken er slecht uit, laag en grijs. Niet best dus.

Ik heb de instructeur laten weten dat ik twijfels had over het weer. Hij had ook zijn twijfels maar toch besloten we te gaan.
Het zou misschien heel goed voor mij zijn. Eenmaal in de lucht kwam ik achter dat de wolken niet veel waren gestegen en het moeilijk was om te orienteren , waardoor ik besloot om terug te keren .
Volgens het radioverkeer waren we niet de enige !

Diana 163 was in totaal maar 00:15 airborne.

Vandaag ben ik met Roy langs garages gereden om te kijken wie interesse zou hebben voor een kapotte “SWAVIC” ( de auto die we met z’n twee-en hadden gekocht )
Hoe erg het ook klinkt, Roy is vorige week uit de bocht gevlogen, waardoor de auto schade heeft opgelopen. (lekker COR)
Het zure is, dat de reparatie bijna even duur is als de prijs van de auto toen we hem kochten.
Tja, shit happens…

Op dit moment rijden we de “Henk”, een Ford Fiesta van gasten van 0707. Het is vrijwel zeker dat we hem zullen overnemen voor een leuk prijsje.

Voor morgen sta ik standby vanaf 12.00 uur, en ja alweer zijn de weersverwachting niet best.
Niet veel goeds, dus…

Tomorrow: Rain and wind. High 49F. Winds SW at 15 to 25 mph. Chance of rain 80%. Rainfall around a quarter of an inch.”

<-- En zo ziet het er momenteel uit.

1 opmerking:

Anoniem zei

good luck
gr p