vrijdag 26 juni 2009

Bizarre DAG


Ja mensen, het is hier af en toe gekkenhuis.

Gisteren hebben we een B.B.Q gehouden met een paar Portugese jongens, en het werd erg gezellig.
Ik mocht een beetje drinken want vandaag moest ik vliegen naar Sevilla, en zouden pas ‘s nachts terug komen.

Daarna begon de dag vrij normaal totdat ik op school aankwam.
De collega die terug zou vliegen heeft vaak op het rooster gestaan, waardoor ze vandaag zich moe voelde, “unfit to fly”.
Het werd haar aangeraden om naar de dokter te gaan, maar de oorzaak van moeheid is niet zo 1,2 3 te zien. Bovendien dat voel je gewoon.

Dus toen hebben we iemand gebeld die haar vlucht kon overnemen. Toen begonnen de problemen…

1ste . We konden de “fuelcard” niet vinden. Deze is nodig en uniek voor elk toestel om te kunnen tanken, en dat was wel nodig. Gelukkig had ik hem daarna gevonden in de tas die bij het vliegtuig hoort.

2de. Het landinglight deed het niet. Deze is essentieel wanneer je ’s avonds gaat vliegen. Even later werd het gerepareerd door onze vertrouwde maintanance.

3de . De motor wilde niet starten, helemaal niets! De propeller bewoog niet eens. Het zou 30min duren voordat het gemaakt zou zijn, maar zelfs dat ging niet meer.

Kortom: CANCEL! Maar ja ik vlieg liever met een toestel waar alles werkt, dan is het een zorg minder.

Bizar, vind u niet?

Geen opmerkingen: