vrijdag 3 juli 2009

druk, druk, druk!

Druk! Afgelopen dagen veel gevlogen!
Ik ben bijna ieder dag naar de vliegschool geweest, als het niet door het vliegen kwam, was het door het “stand-by”staan.
We brengen ook meer tijd op school door. Dit door de nieuwe regels ( waar weinig animo voor is) die geïntroduceerd zijn.

Het houdt in dat wanneer ik bijvoorbeeld om 10.30 moet vliegen, me om 06.00 moet melden, en we mogen niet in de tussentijd naar huis. Er zijn twee tijdstippen van de dag waar je moet melden wanneer je vliegt. Vlieg je ’s middags ( tussen 12 en 18 uur ) dan moet je je gezicht laten zien om 12 uur.
Jaaaaah, dit te wijten aan het feit dat het school is bezig met reorganiseren en dus twee nieuwe bazen hebben, waar een daarvan ( degene die bovenstaande regel heeft bedacht) een ex-militair is.

Voor de rest kan ik vertellen dat het lekker gaat en woensdag heb ik mogen genieten van ’s nachts vliegen vanuit Sevilla, jaaa, dan zie je een mooie zon’s ondergang, best vet.

1 opmerking:

Anoniem zei

super gaaf jongen ,goed bezig!!!
gr.p