woensdag 29 juli 2009

Ja, er valt er weer wat te vertellen, namelijk dat ik al meer dan 3 uurtjes nacht vliegen heb gedaan!
Vorige week was dat gewoon rond Evora vliegen en circuitjes doen, maar ik vond het heel spannend doordat je ’s nachts minder goed ziet, dus het landen gaat net iets anders.
Ik vond dit net zo spannend als mijn eerste vlucht!

Vervolgens ben ik met Matthias naar de Algarve gegaan om daar even te feesten. We bleven in Portimao, wat natnatuurlijk heeeeeeeeeeeeeeeeeel anders is dan Evora! En zaterdag zijn we in Albufeira geweest, nou dat is echt een gekkenhuis.
Een hoop mensen op straat die aan het drinken, dansen en aan het schreeuwen zijn, ja echt leuk!

Gisteren stond ik scheduled om vanuit Vigo te vliegen maar dit kon helaas niet doorgaan, omdat mijn instructeur gestrand was in Malaga. Dit te wijten aan het feit dat een vliegtuig op de baan een lekke band had gekregen en blijkbaar moest dat gerepareerd worden op de landingsbaan zelf!
Uiteindelijk ben ik naar Lisbon gegaan om daar een echte vette approach te doen, langs de stad met heeeeeeeel veeeeeeel lichtjes aan mijn linker kant, de bruggen en bovendien waaide het nogal waardoor het turbulent was. Dit maakt het natuurlijk wel leuker!

Dan weer terug naar Evora om een “straight in” te doen, en jawel het was weer een lekkere landing.

Er zijn al een paar klasgenoten klaar met de TB-20, en ik zit ook bijna tegen het einde aan, dit betekend, dat we bijna op Seneca V mogen, of te wel, met twee motoren vliegen!

1 opmerking:

Anoniem zei

goed bezig man!!!
gr p.