woensdag 15 juli 2009

JARIG!


Ja mensen, ik ben donderdag een jaartje ouder geworden, en dat moest gevierd worden!

Donderdag, op mijn verjaardag, kreeg ik een grote verrassing, namelijk mijn moeder en Jan waren naar portugal gekomen! Op diezelfde dag zijn we gaan eten bij een klein restaurantje waar heerlijke biefstukjes op een hete plaat geserveerd worden. Echt super lekker!

En dan vrijdag een feestje! Tja wat valt er te vertellen dan behalve dat het super gezellig was?!

Zaterdag om 11 uur zijn we vertrokken naar Portimao in zuid Portugal om daar naar het strand te gaan en om te feesten, ja zeker! En geloof me het was mega vet!

En natuurlijk is er in de afgelopen weken gevlogen! Mijn volgende missie is NACHT VLIEGEN! Dit zal ik doen vanuit Sevilla, Vigo of van een ander vliegveld. Ook zal er binnenkort mijn IR (instrument rating) zijn.
Dit houd in dat ik officieel bevoegd ben om vanuit A naar B te vliegen op instrumenten, bijvoorbeeld ’s nachts waarbij je je niet kan orienteren op de horizon.

De volgende stap is de CPL, commercial pilot license!

1 opmerking:

Anoniem zei

22 jarige je ziet er goed uit!maar ja hoe kan dat ook met zo,n vader!!!!
gr.p