maandag 30 maart 2009

Top Weekend!







Ik was van plan om met Matthias
( el negrouuuh ) naar Porto te gaan vooral omdat ik iets wilde doen en omdat zijn vader me gevraagd had wanneer ik weer zou komen. Ik wist er niets van, maar Portugal – Zweden zou gespeeld worden in het Portostadium, en jawel we hebben de wedstrijd gezien vanuit een Skybox!
Uiteindelijk werd het 0-0, dus dat was wel minder, maar het was wel heel leuk.

Na de wedstrijd zijn we gaan eten in een restaurant waar de obers maar blijven komen om een stukje vlees op je bord te doen. Het was echt lekker.
Hierna, zijn we eventjes in Porto gaan rondrijden om vervolgens nog een bak koffie te doen voordat we weg zouden gaan.
We zijn naar een tent gegaan genaam
d “Twins” wat naast een mooi fort lag aan de kust. Toen we naar binnen liepen was het niet zo heel druk waardoor je lekker snel geholpen werd aan de bar, maar na een tijdje werd het drukker maar niet te dus dat was wel heel erg fijn.
Mooie mensen waren daar ook, iets wat je hier in Evora niet zo vaak ziet. Om er nog een schepje boven op te doen: in die tent was even later oud-speler Figo aanwezig, dan zie je alle dames het eventjes proberen, maar Figo vertelde hen dat ze eerst even naar mij moesten komen voor de keuring, dus dan begrijp je wel dat hij een zeer goede avond heeft gehad ;) hahaha.
Zelfs ik geloof dat niet.

We waren om 06.00 naar bed gegaan en om 13.30 stond ik weer op om een mega douche te nemen. Om 15.30 waren we weer onderweg naar het appartement van Matthias zodat we weer met zijn allen zouden gaan eten.
Deze keer vis, precies wat we wilden. Het was weer lekker maar vooral heel gezellig.

Hierna zijn we naar het grootste winkelcentrum van Porto gegaan, ook omdat Roy zij
n bril moest laten repareren. Daarna zijn we gaan bowlen, waar iedereen eventjes moest opkomen.
Het was inmiddels 21.00 geworden dus besloten we maar weer te gaan om gedag te zeggen tegen de vader van el negrouuuuh die tevens heel goed voor ons heeft gezorgd.

Uiteindelijk waren we rond 02.00 thuis.
Het was zeker een zeer geslaagd
weekend…

1 opmerking:

Anoniem zei

vet cool!!!
gr p