woensdag 25 maart 2009




Ah, ik herinner nog mijn eerste sim-sessie na mijn laatste vlucht. Dat ging niet zo goed, maar ik merk wel, dat des te vaker je het gaat doen des te lekkerder het gaat.

De simulator is heel erg onstabiel. Als je het even 5 seconden los laat, dan zal dat leiden tott dalen of klimmen van 250ft ( ongeveer 76m ), iets wat eigenlijk niet mag gebeuren.
Maar ik hoor best vaak, dat als je strak in de simulator kunt vliegen, dat je dan in het echt ook mega goed zal vliegen. We zullen zien.

Gisteren had ik een sim-sessie die twee uur duurde. Het ging zeker niet verkeerd, maar ben er nog niet voor de volle 100% tevreden mee. De instructeur vond het wel goed gaan, maar die was het ook met me eens en zei tegen me dat je niet alles in een keer kunt hebben. Hij liet me ook weten dat ik me niet zo druk hoefde te maken.

Voor de rest kan ik jullie vertellen dat het weer hier in Evora weer goed wordt, ahhhhhhhhh ik vraag me af hoe het in Nederland is…

Ciao

1 opmerking:

Anoniem zei

ga zo door werner ,en ja het weer wordt hier ook beter!!o ja ben 14 dagen geleden ook weer even gevlogen naar london vet!!
gr p