dinsdag 17 maart 2009

LAAG pitje!

Het is weer heel lang geleden dat ik jullie iets heb laten weten.
Dit is te wijten aan het feit dat we momenteel niet zo vaak op het rooster staan. Sinds mijn laatste blogbericht heb ik twee lessen in de simulator gehad.
De eerste keer ging de sim na 01.30hrs gedeeltelijk stuk waardoor ik de bedoelde les niet kon afmaken. Het was zeker wennen, want op de TB200 vliegen is toch wel heel anders dan een simulator van de TB20. Deze sim vind ik niet prettig “vliegen” doordat hij niet echt voelt.

De tweede keer ging het stukken beter. Tijdens deze les heb ik me bezig gehouden met het vliegen/navigeren met behulp van de ADF radiobakens.
Voor de rest heb ik me bezig gehouden met leren, oefenen en natuurlijk ook een beetje genieten van het heerlijke weer dat nu in Portugal heerst.

Vorige week zijn we naar Cascais gegaan met de crew en de girls die bij ons op visite waren gekomen. Die dag hebben we afgesloten met een heerlijk diner in een restaurant dat geplaatst was op een rotswand.

Voor de rest is het een beetje blijven leren en afwachten wanneer ik weer eens een keertje mag gaan simmen.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Hey Werner en Tanya
Alles goed in Evora ?? Jullie genieten zeker van het super mooie weer ? Vandaag hier in Breda mogen we niet klagen, het is zonnig !!!
Maar ja je weet nooit voor hoelang.
Heel veel groetjes en dikke kus
XXXX Marja

Anoniem zei

fijn weer wat te horen jongen,keep up the good work!!!!
gr p