maandag 27 april 2009

Mijn laatste BIN!

Mijn laatste BIN ( basic instrument navigation ) zit erop!
Dit is om je kennis te laten maken met belangrijke basisvaardigheden die te maken hebben met vliegen en navigeren aan de hand van alleen maar de instrumenten die je aan boord hebt, dus niet meer genieten van het mooie landschap.

Dit betekent ook dat na twee maanden ik weer eens mocht gaan vliegen, YES!
Het is een andere fase, dus net weer even anders en dus even wennen. Ik vond het lekker gaan en mijn instructeur ook.
Ik moet wel zeggen dat op het laatst ik niet zo mooi meer heb kunnen vliegen, doordat ik checklist, berekeningen, radio in de gaten moest houden. Tegelijkertijd !
Dit allemaal zorgt ervoor, zeker als je daar nog niet aan gewend bent, dat je niet zo strak gaat vliegen. Maar het was wel mijn eerste vlucht, in een nieuwe fase en ook na twee maanden, dus weer even wennen.

En dan de landing! Het was niet zo mooi als ik dat gewend ben maar nog steeds een goede landing!

Ik kan niet meer wachten totdat de volgende vlucht komt, want het begint steeds meer te lijken op de echte wereld, waar je een co-piloot i.p.v van een instructeur naast je hebt!

1 opmerking:

Anoniem zei

well done!!!
gr p