donderdag 16 april 2009

FC Porto – Manchester United






Ok, de laatste keer was weer lang geleden, maar nu heb ik ten minste wat boeiends te vertellen. Hebben jullie trouwens de nieuwe promotiefilm gezien van de NLS?

Dat ik met Pasen in Nederland ben geweest dat wisten jullie allang. Ik moet er wel bij zeggen dat ik het ontzettend leuk vond om weer thuis the zijn.




Ook stappen op donderdag avond met vrienden was super leuk!

En dinsdag mocht ik eens weer gaan simmen met een Spaanse instructeur, opmerkelijk was dat hij zo veel mogelijk in het Engels wilde praten. Maar wanneer we tussendoor gingen praten over “onbelangrijke zaken” dan was het turbo Spaans.
De sessie ging goed, maar je weet wel, zodra je het ene beheerst krijg je weer de volgende stap, deze keer holdings met wind. Tijdens deze oefening moet je de benodigde correcties uitrekenen en uitvoeren, niet zo makkelijk wanneer je dit voor het eerst doet.
Maar don’t worry, ik zal daar wel aan werken, net zoals de vorige zaken.

En jaaaaaaaaa, nu de grootste belevenis sinds ik weer terug ben in Portugal, namelijk . . .
De Champions League wedstrijd geweest van Porto - Manchester! Buaaaaaaaaaaaaaahrrrr!
Daar ben ik geweest ! Ik was voor Porto en we hebben wel verloren, maar ja iemand moest winnen…

Na de wedstrijd zijn we allemaal ( zes ) in een Braziliaanse vleesrestaurant gaan eten, zo veel als je maar wilt voor maar 12€. Met natuurlijk bier erbij!
Na deze heerlijke maaltijd zijn we naar huis gaan rijden en om 03.30 aangekomen.

Zulke dagen maak je niet zo vaak mee, maar als het kan, graag aub!

2 opmerkingen:

Anoniem zei

mooi promo filmpje
gr p

Anoniem zei

Geen nieuws is goed nieuws!!!
gr p