zondag 28 september 2008

Brincadera!



Dat is portugues voor "grapje" dat hoorde ik van ene Cristina, medewerkster van het hotel twee weken geleden. Ze vertelde me ook dat de gemiddelde salaris rond de € 600 !!! en boodschappen doen vallen echt tegen, dus we zijn hier "rijk" maar zo voelen we ons echt niet, we hebben nu een HONDA sivc die we swavic noemen, haha, een vaak gereden auto door antillianen( hey swaaah) prijs...€ 1200 wel met zijn tweeën, dus dat scheelt weer.

Afgelopen tijd zijn we ook gaan karten, mega vet, 30min lang met 12 mensen uit school en nog 12 andere portuguesen, ik was niet de snelste derde is ook niet slecht; maar daarvoor moest ik wel een paar keer botsen en dus uit de bocht vliegen, maar dat is juist de kick!

Deze week begon wel met een "first flight" dat betekent om 05:00 mijn bed uit, en dan naar de academie, maar we hebben zo veel last van mist 's morgens dat we vaak worden gecancelled en dat gebeurde maandag mij ook.
Dinsdag had ik weer een first flight maar deze keer gingen we wel de lucht in om "slow flights" te oefenen maar halverwegen voelde ik me niet lekker en vertelde mijn intructeur dat we terug gingen, dat was zo stom maar ja, dat kwam doordat ik niet goed had gegeten, maar dit gebeurt wel vaker, dus no problem... Ah ja en 4 uur simmem zat er deze week ook in, dat is best leuk, alleen je bent veel bezig met naar de intrumenten kijken, maar ja, straks hebben we allemaal auto pilot.

Gelukkig zijn we nu verhuisd en iedereen heeft zijn eigen plekje, wat dus echt leker is.
Het is een typisch huis en de locatie is ideaal, 10 rijden van de inkels en van het vliegveld, ideaal!

Een vierde jongen komt bij ons wonen, het is een combinatie van argentijn en duits, dus weer een mix extra in het huis!






1 opmerking:

Anoniem zei

nice vieuw
saludos p.